چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

آرزوی هر مالک وب سایتی است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، از این رو همیشه سعی می کنند بهترین متخصصان سئو را برای دستیبابی به این هدف استخدام کنند. اما همانطور که می دانید، در هر صفحه نتایج گوگل فقط ده لینک نمایش داده می شوند و برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید کاملا اصولی مراحل سئو را بپیمایید، مخصوصا اینکه اگر کلمه کلیدی که انتخاب می کنید، جز کلمات پربازدید و تک کلمه ای باشد.


 ممکن است برای شما هم این سئوال پیش آمده باشد که : چطور به صفحه اول گوگل بیام و یا قیمت صفحه اول گوگل چقدر است؟

با سئو ایران همراه باشید تا به سئوالات شما در ارتباط با صفحه اول گوگل پاسخ دهیم و بتوانیم از قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل درآمد کسب کنیم.

اولین سئوال:

آیا هر سایت می تواند در صفحه اول گوگل قرار بگیرد؟
بله ، این امکان برای هر سایت با هر نامی وجود دارد که در حوزه ی فعالیت خود با سرچ های مرتبط در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. البته که این موضوع مانند هر کار دیگری نیاز به تخصص و تلاش دارد.

 

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

مهم ترین کاری که برای افزایش رتبه سایت در گوگل آمدن به بهترین رتبه های نتایج گوگل باید انجام دهید این است که همیشه برای سایت خود، مطالب غیر کپی تولید کرده و انتشار دهید(که این موضوع نیاز به کمی آموزش دارد)

کار دیگری که برای موفقیت در گوگل باید انجام دهید ، ایجاد لینک های حقیقی برای سایت خودتان است که با ارتباط گرفتن و همکاری با دوستان تان که در حوزه کاری شما فعالیت دارند می توانید ایجاد کنید و از آنها برای سایت خود لینک های مفید بگیرید.

 

برای موفقیت در گوگل دو راه وجود دارد:

1 خودتان آموزش ببینید و کارهای سایت خود را انجام دهید. برای آموزش سئو از اینجا شروع کنید.

2 سئو سایت خود را به تیمی حرفه ای بسپارید.(اگر فرصت آموزش های حرفه ای و طولانی را ندارید)

از بین شرکت های سئو سایت در ایران بگردید و بهترین شرکت را انتخاب کنید> 1 سوابق شرکت را بپرسید 2 ببینید به شما چه تعهداتی می دهند و در ازاء آن چه هزینه ای دریافت می کنند. پیشنهاد می کنیم به تیمی خوب و حرفه ای کار سئو سایت خود را بسپارید، با این کار شما هم می توانید به سراغ گسترش تجارت خود بروید و فقط خروجی تیم سئو کار سایت خود را بررسی و مانیتور نمایید.

 

سئوالات شما دوستان که در خصوص آمدن به صفحه اول گوگل پرسیده میشوند:

آوردن سایت به صفحه اول گوگل چقدر زمان می برد؟
بالا آمدن سایت و رسیدن به نتایج بالای سایت گوگل ، معمولا 3 تا 18 ماه زمان می برد و این بستگی به عوامل زیادی دارد، در ادامه این عوامل را باهم میشماریم:

کلمه کلیدی که انتخاب کرده اید
انتخاب صحیح دسته بندی های سایت
رقبای شما چقدر فعالیت می کنند
دانش تیم سئو شما چقدر است
نسبت محتوای تولیدیه شما به رقبا چقدر است
انتشار محتوای خود در سایر سایت ها (شبیه به pr)
پیشینه رقبای شما چه میزان است
فعالیت شما در شبکه های اجتماعی چه میزان است
برای کسب لینک های خوب چقدر تلاش کرده اید
به الگوریتم های غیر همگام با سایت خود در گوگل برخورد نکنید
استفاده نکردن از روش های فیک و غیر اورگانیک
موارد فوق همگی در زمان رسیدن شما به صفحه اول گوگل موثر می باشد

 

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

قیمت رسیدن به صفحه اول گوگل بستگی به موارد متعددی مانند بزرگ بودن کلمه و تعداد رقبای جدی در کلمه کلیدی شما دارد. البته اینکه از چه روشی برای بالا آمدن هم استفاده می کنید مهم می باشد، برخی سئو کاران به دنبال لینک سازی میروند و برخی فقط با محتوا می خواهند در گوگل به نتیجه ی خوب برسند، در این میان افرادی که با دانش و تجربه و همچنین ارتباطات سئو می کنند نه تنها موفق تر هستند بلکه هزینه کمتری را برای پروژه سئوی شما تحمیل می کنند. پس سعی کنید به دنبال افراد با تجریه و با سابقه تر بروید ، زیرا آنها بالا و پایین سئو را میش شناسند و با استفاده از روابط خود هزینه های بالا آمدن سایت در گوگل را کم می کنند.

سئو سایت کوچک یک هزینه دارد و سئو سایت بزرگ مانند سئو سایت دیجی کالا یک هزینه دیگر اما در هر دو صورت، با مدیریت هزینه ها می توان نتیجه ی بهتری گرفت و مدیران سایت و مشتری ها هم به دنبال همین موضوع هستند که کمتر هزینه کنند و تعرفه سئو سایت خود را کاهش دهند.

در ادامه با موضوعات زیر با سئو ایران همراه شوید.

روش رسیدن به صفحه اول گوگل را به صورت کامل برایتان باز بررسی می کنیم تا خود شما با دانش سئو روز آشنا شوید و بیاموزید سئو کاران بزرگ چطور یک سایت را به صفحه اول نتایج گوگل می آورند و به بیزینیس های گوناگون برای فروش بیشتر کمک می کند.
برای آمدن به صفحه اول جستجو در گوگل باید صبر داشته باشید و تلاش کنید.

 

تکنیک‌هایی جهت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

اگر شما هم جزو افرادی هستید که آرزو دارید لینک وب سایتتان در صفحه نخست جستجوهای گوگل قرار بگیرد توصیه می‌کنیم حتما چندتا از تکنیک های سئو بیان شده در ادامه مطلب را به کار گیرید تا به هدف خود برسید. گفتنی است که تک تک این تکنیک‌ها حائز اهمیت می‌باشد و رعایت کردن تمامی آن‌ها باعث می‌شود به نتیجه مطلوب‌تری برسید.

نام دامنه وب سایت
متا تگ عنوان
متا تگ توضیحات
تگ عنوان H۱
کلمات کلیدی داخل متن
تگ ALT برای عکس‌ها
لینک‌های داخلی
لینک‌های خارجی
سرعت سایت
نقشه سایت
داشتن نقشه سایت بسیار اهمیت دارد چرا که موتورهای جستجو با کمک نقشه سایت شما به راحتی می‌توانند در وب سایتتان پیمایش کنند و به تمامی صفحات آن رسوخ کنند و در نتیجه به وب سایت شما بهتر از همیشه، رتبه دهند.

نکته دیگر که بسیار مهم و حیاتی است، سرعت وب سایت شما است باید دقت داشته باشید اگر به تمامی تکنیک‌های شرح داده شده عمل کنید اما سرعت بارگزاری وب سایتتان پایین باشید نمی‌توانید به نتیجه دلخواهتان دست یابید. باید توجه داشته باشید که تاخیر یک ثانیه‌ای نیز می‌تواند حائز اهمیت باشد چرا که ممکن است نتیجه‌ای به مراتب منفی‌تری را در پی داشته باشد.

 

تفاوت قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل با سایر صفحات

شاید نیازی به توضیح نباشد که چرا افراد در هر زمینه‌ای که فعالیت دارند، مایل هستند در صفحه نخست گوگل قرار بگیرند اما چنان چه با دلیل این کار آشنایی ندارید بهتر است ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

علت این که همه افراد برای دستیابی به جایگاه صفحه نخست گوگل در حال رقابت هستند این است که ۹۰ درصد کاربران زمانی که یک کلمه کلیدی را سرچ می‌کنند، به نتایج همان صفحه نخست بسنده می‌کنند و این بدین مفهوم است که از هر ده کاربر حدود نه کاربر فقط و فقط لینک‌هایی که در صفحه نخست گوگل قرار دارد را مشاهده می‌کنند و جالب‌تر این که حدود هفتاد درصد از این افراد تنها بر روی سه لینک نخست از صفحه اول کلیک می‌کنند و مطالب آن وب سایت‌ها را مشاهده می‌کنند.

سود و میزان فروش شما زمانی که در صفحه نخست قرار دارید بسیار متفاوت‌تر از زمانی است که در صفحات دوم یا بالاتر گوگل قرار دارید. پس توصیه می‌کنیم برای کسب درآمد بالاتر تمام تلاش خود را به کار گیرید تا تمامی تکنیک‌های معرفی شده را به نحو احسنت انجام دهید و به جایگاه نخست از صفحات گوگل، دست یابید.


چاپ   ایمیل

خرید یا تمدید دامنه و هاست، ارسال درخواست پشتیبانی و یا مشاهده پاسخ سوالات به شکل شبانه‌روز از طریق "پرتال کاربران" میسر است.
تماس تلفنی یا حضوری شنبه تا چهارشنبه، 10 صبح تا 17 عصر میسر است. برای فوریت‌ها از شماره همراه در هر زمان تمایل دارید استفاه کنید.
نشانی ما: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ملک، پلاک 30، واحد 5، طبقه دوم.