طراحی سایت پزشکی

طراحی وب سایت پزشکی

طراحی وب سایت پزشکی، بیمارستانی و درمانگاهی

طراحی سایت پزشکی و طراحی وب سایت دندانپزشکی سبب می شود که دست یابی به بهترین پزشک در کمترین زمان ممکن صورتپذیرد،همچنین باعث می شود پزشکان علاوه بر ارائه رزومه و معرفی خود به ارائه و تبادل مقالات علمی واکتشافات جدید طبی بپردازند و با قرار دادن سرویس های متفاوت در طراحی وب سایت دندانپزشکی ازمزایای بیشماری هم برای خود و هم برای بیماران بهره ببرند.

طراحی سایت پزشکی
در دنیای الکترونیک امروز به دلیل دستیابی راحت برای فراگیری علوم مختلف افراد سعی دارند تا بیشتر نقاط مبهم موجود در ذهنشان را از طریق اینترنت به به جواب برسانند.در کنار این موضوع افرادسعی دارند تا کارهای روزمرهخود را نیز به راحتی به انجام برسانند.شما به عنوان پزشک به طراحی وب سایت پزشکی برای خدمت رسانیبهتر به بیماران خود نیاز دارید.شما با داشتن وب سایت پزشکی،توانایی این را پیدا میکنید تا رزومه کاری خود رادر اختیار بیمارانتان قرار دهید. این امر موجب ایجاد حس اعتماد بین شما و مخاطبتان میگردد.همچنین درطراحی سایت پزشکی امکان رزرو وقت به صورت آنلاین وجود دارد که ارتباط بیماران با شما را بسیار راحت تر وسریعتر میکند. این نکته دارای اهمیت بسیار زیادی برای بیماران است که میتوانند بدون حضور فیزیکی نوبت خودرا دریافت کنند.

نکته ای دیگر درباره طراحی سایت پزشکی این است
که با قراردادن مقالات و تجربیات خود و در میان گذاشتن آنها با دیگر همکارانتان و یا پزشکانی که به تازگی کار خود را آغاز نموده اند تعداد بازدید سایت خود را به صورت رایگان بالا برده و به صدر جستجو ها بیایید.اگر فردی با جستجو در اینترنت در رابطه با بیماری خود مطلب جالبی در سایت شما پیدا کند مطمئناسایت شما را به دوستان خود نیز معرفی خواهد کرد و اینگونه بازدید کنندگان سایت شما به مراجعه کنندگان شما تبدیل خواهند شد.با طراحی سایت پزشکی شما ارتباط مستقیمی با مراجعان خود داشته ومیتوانید به صورت اینترنتی از وضعیت بیماران خود مطلع شده و مشاوره لازم را ارائه دهید.

ویژگی های طراحی وب سایت پزشکی
یکی دیگر از محسنات طراحی وب سایت پزشکی وجود داشتن صفحه تماس با ما است که افراد میتوانندبه راحتی راه های ارتباطی با شما را در یابند و در صورت نیاز وقت خود را نیز رزرو کنند.مراجعه کنندگان شمابه راحتی می توانند از طریق آدرس و گوگل مپ موجود در صفحه تماس با ما مطب شما را پیدا کنند.بیماران حتی می توانند از طریق سایت پزشکی شما وقت معاینه بگیرند و یا حق ویزیت خود را اینترنتی پرداخت کنند.

یکی از قسمت های جالب سایت شما می تواند
قسمت پرسش و پاسخ باشد. شما همچنین می توانید لیستی از سوالات متداول بیماران به همراه جواب در سایت خود قرار دهید و با این کار در وقت خود و بیمارنتان صرفه جویی کنید.همچنین با راه اندازی امکان چت برای بیماران هم اعتماد بیماران را جلب می کنید و هم باعث می شود تا بیمارانی که از شما راضی هستندتجربه خود را با بیمارانی که شناخت کافی از شما ندارند به اشتراک بذارندو این بهترین تبلیغ برای حرفه شما محسوب می شود.

طراحی سایت دندانپزشکی
با طراحی سایت دندان پزشکی میتوانید نمونه کار های خود را در دسته بندی ها ی مشخص قرار داده و از این روش براینشان دادن تجربه و کیفیت کار خود به مخاطبین خود در طیف بسیار گسترده تراستفاده نمائید.یکی از مزایای داشتن یک طراحی سایت دندانپزشکی امکان ایجاد پرونده های الکترونیکی برایبیماران می باشد به طوری که آنها بتوانند با داشتن نام کاربری و کلمه عبور به صورت آنلاین به سوابق پزشکی خود دسترسی پیدا کنند.همچنین این امکان موجود است تا پرداخت ها به صورت آنلاین صورت گیرند.

طراحی سایت پزشکان
طراحی سایت پزشکان، باید به صورتی باشد که با ورود به سایت ، خدمات پزشک و کلینیک و بیمارستان ودرمانگاه نمایش داده شود.طراحی وب سایت پزشکی باید طوری باشد که امکانات اصلی آن مانند رزرو آنلاین،معرفی خدمات، منوهای سایت از جملهدرباره ما و تماس با ما در کنار هم قرار بگیرند.این موارد از جمله کارهایی که کانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز انجام میدهد.همچنین در صورت درخواست و برای فتحصدر جستجو ها از خدمات سئو کانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز نیز استفاده نمائید. در ادامه از چرایی این کار صحبت خواهیم کرد.

امکانات طراحی سایت پزشکی
مواردی که گفته شد تنها بخشی از امکانات یک سایت پزشکی می باشد اما همین موارد دلایل کافی برای طراحی وب سایت پزشکی می باشد.امروزه پزشکانی در کار خود موفق می باشند که با علم اینترنت آشنایی بیشتری دارند زیرا مواردی که گفته شد سرویس های است که بیماران شما از شما خواهند خواست. جامعه ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات پزشکی، نیازمند طراحی سایت پزشکی قوی و جذاب هستند.معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و …مهمترین مسائلی هستند که پزشکان میتوانند با طراحی وب سایت پزشکی مختص حرفه ی خود از آن بهره مند گردند.

امکانات طراحی سایت پزشکی
مواردی که گفته شد تنها بخشی از امکانات یک سایت پزشکی می باشد اما همین موارد دلایل کافی برای طراحی وب سایت پزشکی می باشد.امروزه پزشکانی در کار خود موفق می باشند که با علم اینترنت آشنایی بیشتری دارند زیرا مواردی که گفته شد سرویس های است که بیماران شما از شما خواهند خواست. جامعه ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات پزشکی، نیازمند طراحی سایت پزشکی قوی و جذاب هستند.معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و …مهمترین مسائلی هستند که پزشکان میتوانند با طراحی وب سایت پزشکی مختص حرفه ی خود از آن بهره مند گردند.

امکانات طراحی وب سایت دندانپزشکی
امکان نمایش رزومه پزشک
امکان پرداخت آنلاین حق ویزیت
امکان مشاوره رایگان و یا هزینه ای
قابلیت رزرواسیون و تعیین وقت ویزیت
انتشار اخبار و مقاله ها و تازه های پزشکی
اعلام لیست شرکت های بیمه طرف قرارداد
مشخص کردن مکان دقیق مطب با گوگل مپ
درج و مدیریت پرونده های بیماران توسط پزشک

در طراحی سایت ویژه پزشکان به چه نکاتی به صورت ویژه باید توجه نمود؟
در طراحی سایت پزشکی و کلینیک ها حتما بخشی را برای ثبت مجلات , اخبار و مقالات به روز پزشکی در نظر بگیرید ،البته با دسته بندی مختص سرفصل های پزشکی ، این از مواردی است که به بهتر دیده شدن سایت شما کمک شایانی خواهد نمود .سعی کنید در طراحی سایت پزشکان از شرکت طراحی سایت خود بخواهید که از نظر گرافیکی سایت را به نوعی طراحی کندتا بیماران به محض مراجعه به وب سایت شما اولین احساسی که دریافت میکنند اعتماد باشد .

کانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز
وب این اطمینان را به شما می دهدتا طراحی وب سایت دندانپزشکی شما را کاملا حرفه ای و مطابق با نیاز شماو بیماران شما طراحی کند.و آماده ارائه هر گونه مشاوره در این زمینه می باشد.اگر نیاز به مشاوره داریدحتما بدون معطلی با ما تماس بگیریدحتی اگر قصد واگذاری پروژه خود را به ما نداشته باشید ما در خدمت شما هستیم.

سایت پزشکی آنلاین
پیشرفت تکنولوژی آنقدر سریع و همه جانبه است که نقش پر رنگ آن در زندگی بشر امروز را نمی توان نادیده گرفت، یکی از مهم ترین استفاده ها از کاربردی ترین تکنولوژی روز دنیا، یعنی اینترنت، استفاده از آن در حوزه پزشکی است.حتما شما هم امروزه اصطلاح ” سایت پزشکی آنلاین” را شنیده اید، اگر این سوالات در ذهن شما شکل می گیرد که اصلا این سبک از مشاوره چگونه است، چه سوالاتی را می توان از این طریق با پزشکان در میان گذاشت، در کدام زمینه های پزشکی می توان از مشاوره آنلاین بهره مند شد و مزایای این گونه مشاوره پزشکی چیست بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی سایت پزشکی آنلاین
در صفحه مربوط به هر پزشک، می‌توانید تصویر پزشک، آدرس و شماره تلفن مطب، شماره نظام پزشکی و دیدگاه‌های کاربران را درباره او ببینید. روزهای کاری پزشک هم کاملا مشخص شده است. همچنین می‌توانید به هر پزشک پس از انجام مشاوره امتیاز بدهید و دیدگاه‌تان را درج کنید. این کار سبب می‌شود ارائه خدمات روز به ‌روز بهتر شود و این نشان از تعهد و همکاری متقابل بین پزشکان و کاربران دارد.

بسیاری از موارد پزشکی هستند که
به حضور در مطب پزشک یا مراکز درمانی نیاز ندارند. از جمله این موارد می‌توان به بررسی جواب آزمایش‌ها، نشان‌دادن عکس‌های رادیولوژی، نوار قلب و نظایر آنها و نیز بیماری‌های غیراورژانسی و دردهای مزمن اشاره کرد. برای همه این موارد، مسلما باید از قبل با پزشک تماس بگیرید، به شما نوبت بدهند، به مطب مراجعه کنید و پس از صرف حداقل یکی دو ساعت حدود ۵۰ هزار تومان یا بیشتر هزینه بپردازید تا فقط جوابی ساده دریافت کنید. همه این کارها را می‌توان با چند کلیک و ارسال عکس یا تایپ متن از منزل هم انجام داد.

نکات مهم در سایت های پزشکی و دندانپزشکی
نکته اول: دارای سیستم نوبت دهی
می توان گفت مهم ترین نکته در طراحی سایت پزشکی که مشاور طراحی سایت باید آن را لحاظ کند، برقراری سیستم نوبت دهی است. سیستم نوبت دهی مهم ترین رسالت طراحی سایت پزشکی محسوب می شود. این سیستم علاوه بر آن که برای بیماران باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود برای پزشکان نیز دارای مزایایی از جمله شلوغ نشدن مطب و آرامش بیشتر داشتن محیط است.

نکته دوم: کاربر پسند بودن سایت پزشکی
معمولا در جلسات مشاوره طراحی سایت، شمای کلی از یک طراحی سایت پزشکی کاربر پسند ترسیم می شود. در این مرحله پزشک و مشاور طراحی سایت به هم فکری با یکدیگر نیاز دارند، زیرا پزشک طبق تخصص خود اطلاعاتی می تواند در اختیار مشاور قرار دهد که روند مشاوره طراحی سایت را به سمت و سوی موفقیت هدایت کند.

نکته سوم: پرداخت آنلاین در لحظه ثبت نوبت
مشاور طراحی سایت باید بر سر گزینه پرداخت آنلاین هزینه به صورت کامل یا بخشی از آن با پزشک مشورت کند. برخی از خدمات درمانی نیاز به گزینه رزرو نوبت دارد که شیوه پرداخت آن با اخذ نوبت تفاوت دارد. بنابراین بسته به این که نوبت اخذ می شود یا رزرو، کاربر کل یا بخشی از هزینه را پرداخت خواهد کرد.

نکته چهارم: قرار دادن مطالب علمی در حیطه بیماری
برای تمام بیماران دریافت اطلاعات در مورد بیماری شان ضروری است. به همین علت قرار دادن مقالات علمی در سایت می تواند برای بیماران مفید باشد. حتی در این خصوص مشاور طراحی سایت دندانپزشکی می تواند سیستم تست آنلاین برای برخی از بیماری ها را به پزشک پیشنهاد دهد. به عنوان مثال تعدادی سوال به صورت آنلاین از بیمار پرسیده شود تا در صورتی که مشکل به دست پزشک مربوطه، قابل حل است نوبت اخذ شود. این سیستم مانع شلوغ شدن محیط مطب شده و در وقت پزشک برای رسیدگی به بیماران اورژانسی بیشتر می شود.

نکته پنجم: طراحی سایت کنشگرا
کنشگرا یا ریسپانسیو بودن سایت مربوط به قابلیت نمایش سایت در دستگاه های مختلف است. یک مشاور طراحی سایت می داند که امروزه اخذ نوبت آنلاین حتی با تلفن های همراه هم باید امکان پذیر باشد. بنابراین سایت در تمام دستگاه ها از جمله تلفن همراه، کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت باید قابل نمایش باشد.

نکته ششم: تشکیل پرونده برای بیمار به صورت آنلاین در گذشته و سیستم های سنتی نوبت دهی، افراد به پرونده های درمان خودشان نداشتند؛ اما در طراحی سایت پزشکی، بیماران باید به پرونده های پزشکی خود دسترسی داشته و بتوانند آن را مشاهده کنند. در جلسه مشاوره طراحی سایت حتما در خصوص میزان دسترسی بیمار به اطلاعات درمان باید با پزشک مشورت شود.


چاپ   ایمیل

خرید یا تمدید دامنه و هاست، ارسال درخواست پشتیبانی و یا مشاهده پاسخ سوالات به شکل شبانه‌روز از طریق "پرتال کاربران" میسر است.
تماس تلفنی یا حضوری شنبه تا چهارشنبه، 10 صبح تا 17 عصر میسر است. برای فوریت‌ها از شماره همراه در هر زمان تمایل دارید استفاه کنید.
نشانی ما: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ملک، پلاک 30، واحد 5، طبقه دوم.