طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک و مستغلات، اجاره و فروش

در حال حاضر هر کسب و کاری برای توسعه به فعالیت و حضور در اینترنت نیازمند است و در این میان مشاورین مسکن یا همان املاکی ها نیز از این رویه پیروی می کنند، نیز جستجو و تقاضا در رابطه با خرید یا فروش و اجاره مسکن نیز در سالیان گذشته در فضای اینترنت و سایت ها افزایش زیادی داشته است و طراحی سایت املاک برای پیشرفت ضروری به نظر می رسد. همه ما بسیاری از نیازهای خود را در اینترنت جستجو می کنیم و فعالیت و اهمیت حضور در دنیای اینترنت روز به روز رو به افزایش است. حضور در اینترنت باعث شده که دامنه فعالیت به شکل وسیعی گسترش پیدا کند، به نوعی که برخی از مشاورین املاک از محل کسب و کار خود پا فراتر گذاشته و در استان و کشور فعالیت می کنند. کاربران می توانند در هر جایی مسکن مد نظر خود را دیده و موقعیت دقیق و تصاویر آن را مشاهده کنند و در صورت نیاز اقدام به خرید یا فروش و اجاره کنند.

طراحی سایت برای بنگاه املاک و مشاغل مرتبط
بنگاه های املاک و سایر کسب و کارهایی که در این حرفه مشغول به فعالیت هستند راه های زیادی برای تبلیغات دارند. روش های مرسومی مانند تبلیغ در روزنامه ها و نیازمندی ها و نیز چاپ بروشور و بنر و غیره رواج فراوانی در میان این قشر از کسبه دارد. اما سوالی که در اینجا باید از آنها پرسید این است که آیا امروزه نیز این روش کارایی دارد؟ آیا روش های بهتری در بازار تبلیغات وجود دارد؟ آیا این روش های مرسوم و گاهاً قدیمی مقرون به صرفه می باشد؟ جواب دادن به این سوالات آسان است. بله. این روش ها هم هزینه بر هستند و هم تأثیری کوتاه مدت دارد و بهتر است به فکر ایده جدیدی باشند. طراحی سایت املاک روشی است که هم از نظر هزینه و هم بازخورد بسیار بهتر می باشد و اکثر بنگاه های املاکی موفق به سمت این روش حرکت می کنند.

امکانات و مزایای طراحی سایت املاک
املاکی ها در صورتی که بخواهند متفاوت باشند و در امر تبلیغات به روز و موفق تر عمل کنند باید به روش های نوین روی بیاورند. طراحی سایت املاک به آنها این مزیت را می دهد که یک بنگاه 24 ساعته باشند و از تبلیغاتی کارا و همیشگی برخوردار شوند. جامعه هدف خود را به راحتی لینک شوند و با هزینه اندکی بتوانند بیشترین مشتری را جلب نمایند. با بهینه سازی مناسب و سئو خوبی که برای طراحی سایت املاک در نظر می گیرند می توانند در گوگل رتبه خوبی داشته و حجم وسیعی از مشتریان را مستقیماً به سایت خود راهنمایی کنند. با یک هزینه نه چندان زیاد اولیه و طراحی سایت املاک دیگر هزینه خاصی نخواهند داشت و از شر هزینه های مداوم برای تبلیغات نیز راحت خواهند شد.

امکانات اولیه در طراحی سایت املاک
مشاهده موقعیت جغرافیایی ملک مورد نظر
محدود کردن جستجو به موارد دلخواه مانند تعداد اتاق و زیر بنای ملک و غیره
قسمت اخبار و اطلاعیه ها در مورد بازار مسکن
وجود قابلیت ثبت مسکن دلخواه به وسیله اشخاص مختلف
قابلیت بارگزاری تصاویر و ویدئو از ملک در کنار توضیحات
امکان پنل ارسال پیامک به تعداد دلخواه برای بانک شماره ها
امکان پرداخت اجرت و بیعانه برای نگه داشتن مسکن برای متقاضی
مشاهده موقعیت اماکن و دسترسی ها در اطراف ملک بر روی نقشه
و موارد بسیاری دیگر که بر حسب نیاز مدیر در طراحی سایت املاک قابل اجرا می باشد.

طراحی سایت املاک تخصص کانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز
با توضیحاتی که در بالا ارائه کردیم و اطلاعاتی که خود شما دارید قطعاً متوجه خواهید شد که طراحی سایت املاک با توجه به ریزه کاری های خاصی که دارد باید به صورت کاملاً تخصصی انجام بگیرد و با بهینه سازی خوب در صفحات اول گوگل قرار بگیرد تا مشتریان بیشتری از آن بازدید کنند. کانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز با سال ها سابقه در امر طراحی سایت بزرگترین و قدیمی ترین شرکت طراحی سایت می باشد که می تواند آنچه که برای یک سایت املاک نیاز است به بهترین نحو برای شما ایجاد نماید و کارشناسان بهینه سازی سایت این شرکت تضمین می کنند که با حداقل هزینه در نتایج جستجوی گوگل در رتبه های برتر قرار بگیرید.

چرا گرافیک در طراحی سایت املاک اهمیت زیادی دارد؟
وب سایتی که برای آژانس املاک خود طراحی می کنید تنها یک بروشور آنلاین نیست در واقع مزیت اصلی سهولت استعلام املاک برای خریداران و فروشندگان است که توسعه تجارت برای نماینده آژانس را به دنبال دارد. اگر در موتور های جستجوگر سرچ کنید طراحی سایت املاک متعددی مشاهده می کنید پس باید برتری به سایرین داشته باشید که کاربران وب سایت شما را انتخاب کنند و این امر تا حدی به شرکت طراحی سایت که پروژه شما را در دست دارد بستگی دارد.
از دلایلی که کارفرمایان کانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز را انتخاب می کنند این کهکانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز با قدمت و سابقه طولانی، تجربه گسترده ای در استفاده از انواع سیستم های کد نویسی و مدیریت محتوا دارد. علاوه بر این کانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز همواره گوگل را در نظر دارد و وب سایت های خود را با توجه به الگوریتم های گوگل بهینه سازی می کند.

خدمات کانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز برای طراحی سایت املاک عبارتند از:
•رویکرد شخصی
حتما از طراحی سایت خود انتظار دارید که کسب و کار شما را توسعه دهد بنابراین باید وب سایتی مطابق با اهداف خود طراحی کنید تا با ناوبری مناسب کاربران سهولت استفاده از خدمات و هدایت بازدید کننده به قسمت های گوناگون طراحی سایت املاک وجود داشته باشد.

•طراحی سفارشی
طراحی سایت املاک گوناگون کاملا طراحی متفاوتی دارند و هیچکدام عملکرد و خدمات یکسانی ندارند اما با این حال اغلب وب سایت ها در نگاه اول مشابه به نظر میرسند اما در کانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز طراحی سایت های سفارشی مطابق با خواسته و نیاز کارفرما به طور منحصر به فرد و اختصاصی طراحی می شود.

•بهینه سازی شده برای گوگل
یکی از راه های حفظ بقا طراحی سایت در لیست نتایج برتر گوگل این است که گوگل ساخت سایت شما را دوست داشته باشد و گوگل وب سایت هایی را دوست دارد که نزد کاربران محبوبیت داشته باشند. بنابراین با طراحی سایت املاک کاربر پسند و رعایت الگوریتم های گوگل در ساختار سایت می توانید رتبه های برتر گوگل را از آن خود کنید.

•پشتیبانی قوی
ما بر این باوریم که طراحی سایت پس از پایان پروژه به اتمام نمی رسد و باید با پشتیبانی قوی و دائمی همواره از سایت نگهداری کرد. از آنجا که طراحی سایت املاک مانند شعبه ای از تجرات شماست می بایست مورد توجه قرار گیرد و به طور منظم به روزرسانی شود تا انعکاس خوبی از کسب و کارتا ن به مشتریان مجازی نمایش دهد.

طراحی سایت اصولی املاک
اگر برای اجاره ملک و یا مستغلات به آژانس های مسکن مراجعه کنید با فایل ها و پیشنهادات متعددی رو به رو می شوید و همین باعث می شود خریدار و فروشنده بهترین معامله را انجام دهند. بنابراین باید بتوانید به بهترین شکل برای هر خریدار گزینه های فروش را نمایش دهید در این مرحله طراحی سایت املاک کمک زیادی به آژانس های مسکن کرده است. اما اگر بخواهید با استفاده از قالب های آماده وب سایتی مانند سایر سایت ها ایجاد کنید می بایست روی توانایی های بازاریابی خود تمرکز کنید.
چرا که اولین چیزی که کاربر با آن مواجه می شود وب سایت شماست و سپس سایر بخش ها مراجعه می کند و این به مانند فردی است که ظاهر مناسبی ندارد و طبعا تمایل افراد برای برقراری ارتباط با آن شخص کمتر خواهد بود. در حقیقت طراحی سایت املاک می تواند در چند ثانیه اول که کاربر از سایت بازدید می کنند باعث رونق کسب و کار و تجارت شود و یا این نتیجه عکس داشته باشد.
طراحی سایت املاک به منظور بستری برای خریدو فروش املاک و ملک طرح ریزی می شود. خرید ملک در حیطه جغرافیایی وسیع تر نیازمند فضایی برای درج اطلاعات املاک می باشد. طراحی سایت املاک با درج اطلاعات در خصوص املاک می تواند خریداران و فروشندگان را در حیطه جغرافیایی وسیع تر به هم متصل نمایند.طراحی سایت املاک در جهت کسب سودآوری هر چه بیشتر املاک و بنگاه دارن می باشد.

نمایش نمای ملاک در طراحی سایت املاک
طراحی سایت املاک می تواند نمای سه بعدی و یا نماهای مختلف از املاک مورد فروش را فراهم نماید. نمای داخلی وخارجی از املاک می تواند موجب جلب توجه کاربر شود. نمایش نماهای مختلف از املاک موجب تصمیم گیری درست خریداران ملک می شود. درج بخشی در طراحی سایت املاک برای ورود اطلاعات املاک با شرایط خاص و ویژه موجب رضایت هر دو طرفین معامله یعنی فروشنده و خریدار می شود. نقشه جغرافیایی از ملک و محیط های اطراف موجب شناسایی و درک بهتر فضای بیرونی ملک توسط خریدار می شود. طراحی سایت املاک در جهت ارائه خدمات بهتر و کاراتر به فروشندگان ملک و خریداران می باشد. درج قیمت ملک، متراژ، تصاویری از ملک تمامی به آسانی در طراحی سایت املاک امکان پذیر می باشد. کارایی خاصی که طراحی سایت املاک ایجاد می نماید شکستن محدودیت جغرافیایی می باشد که امکان دسترسی به اطلاعات املاک فروشی را برای تمامی کاربران با شکست محدودی ها فراهم می آورد.

طراحی سایت مشاور املاک
با توجه به رشد و بهبود روزانه در تکنولوژی بیشتر افراد برای رهن یا فروش املاک خود از اینترنت یاری می گیرند به گونه ای که خرید و فروش املاک به صورت سنتی کم کم در حال از بین رفتن می باشد. مشاور املاک ها با طراحی سایتی قادر خواهند بود از این طریق رابطه خود را با مشتریان خود بیشتر کنند.
از نکات مهمی که در طراحی سایت مشاور املاک باید مورد توجه قرار دهیم داشتن ظاهری گرافیکی زیبا و متناسب می باشد ، زیرا ظاهری زیبا خیلی راحت نظر کاربران را به خود جذب می کند، همچنین سئو و بهینه سازی سایت شما در بیشتر دیده شدن طراحی سایت شما در موتورهای جستجو کمک بیشتری می کند. بنابراین طراحی سایت مشاور املاک یکی از بهترین راه ها برای پیشی گرفتن شما از رقیب هایتان می باشد طراحی سایت باعث می شود شما همیشه یک قدم از رقیب هایتان جلوتر باشید.

طراحی سایت املاک ریسپانسیو داشته باشید
برای اینکه طراحی سایت توسط همه ی کاربران به راحتی قابل مشاهده باشد باید طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا داشته باشید ، به عبارتی دیگر طراحی وب سایت ریسپانسیو یعنی وب سایت شما در تمامی صفحه نمایش های بزرگ و کوچک مثل موبایل و تبلت و ... به راحتی قابل رویت باشد. از آنجایی که امروزه بیشتر افراد دسترسی کامل به موبایل و تبلت دارند کمتر کسی به کامپیوتر با جستجو در صفحات وب می پردازد. پس بهتر است وب سایت خود را متناسب با نیاز و خواسته همه ی کاربران پیاده سازی نمایید تا هر کابر و بازدید کننده با هر صفحه نمایشی که در اختیار دارد به راحتی بتواند به وب سایت شما دسترسی داشته باشد.

برخی از مزایای طراحی سایت املاک عبارتند از:
باعث جلوگیری از انجام هزینه های گزاف تبلیغاتی و انجام تبلیغات سنتی بی اثر می شود
باعث برند سازی با استفاده از سئو سایت املاک و پیشی گرفتن از رقبا از طریق اینترنت می شود
امکان نمایش مکان ها روی نقشه گوگل به صورت آنلاین به مشتریان و کاربران سایت شما در طراحی سایت مشاور املاک وجود دارد
امکان جستجو آسان و سهولت در دسترسی سریع به اطلاعات ملک مورد نظر در طراحی سایت مشاور املاک وجود دارد
امکان ارائه اطلاعات فروش و یا رهن و اجاره ملک مورد نظربه طور کامل در طراحی سایت مشاور املاک وجود دارد
امکان قرار دادن بخش اخبار و مقالات مرتبط با مشاور املاک و خرید و فروش آن ها در طراحی سایت مشاور املاک وجود دارد
امکان ارائه خدمات مختلف دیگر به راحت ترین روش و بدون صرف هزینه های اضافی در طراحی سایت مشاور املاک به راحتی امکان پذیر می باشد

برخی از ویژگی های طراحی سایت املاک عبارتند از:
• طراحی سایت صفحه نمایش موقعیت املاک بر روی نقشه ی شهر و کشور
• طراحی سایت صفحه جستجوی املاک مد نظر بر اساس خرید و فروش، رهن و اجاره
• طراحی سایت صفحه معرفی املاک جدید موجود در هر شهر
• طراحی سایت صفحه ثبت نام برای کاربر های جدید
• طراحی سایت صفحه فروش های فوری و ویژه هر ملک
• طراحی سایت صفحه گالری و اسلاید تصاویر مختلف برای هر ملک
• طراحی سایت صفحه درج اخبار و خبر نامه های مربوط به املاک و مسکن

سوالات تکمیلی در رابطه با طراحی سایت املاک به شرح زیر می باشد:
طراحی سایت املاک چه مزایایی دارد؟
امروزه برای جلوگیری از رفت و آمد های بی مورد و همچنین جلوگیری از صرفه هزینه های اضافی افراد به راحتی از طریق طراحی وب سایت های املاک می توانند در منطقه مورد نظر به دنبال رهن و اجاره و یا خرید خانه مد نظر خود باشند بدون هیچ دغدغه و کاملا بدون دردسر می توانید در خانه بنشینید و به جستجو ملک مورد نظر خود بپردازید.

هزینه طراحی سایت املاک چقدر است؟
از آنجایی که وب سایت های طراحی شده در کانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز همگی تخصصی و حرفه ای می باشند و در روند کاری از طراحی سایت با قالب آماده مثل وردپرس و جوملا استفاده نمی شود ، بنابراین نمی توان قیمت دقیق و مشخصی را برای وب سایت ها در نظر گرفت قیمت های متناسب با نیاز و خواسته مشتری برآورد می شود از صفر تا صد پروسه طراحی سایت توسط برنامه نویس های مجرب انجام می شود.

سئو سایت املاک یعنی چه؟
برای اینکه طراحی سایت املاک شما دیده شود و قادر به جذب مخاطبان بیشتری به وب سایت خود باشید با از سئو سایت بالایی برخوردار باشید و یا اینکه وب سایت املاک شما باید بهینه سازی شده باشد با رعایت اصول سئو سایت به راحتی می توانید روزانه بازدید کنندگان و مخاطبان بیشتری را جذب کرده و همچنین از این طریق به درآمدزایی بپردازید. اگر میخواهید طراحی سایت املاک خود را طبق اصول سئو و بهینه سازی کنید می توانید با کانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز به هدف تان برسید.


چاپ   ایمیل

خرید یا تمدید دامنه و هاست، ارسال درخواست پشتیبانی و یا مشاهده پاسخ سوالات به شکل شبانه‌روز از طریق "پرتال کاربران" میسر است.
تماس تلفنی یا حضوری شنبه تا چهارشنبه، 10 صبح تا 17 عصر میسر است. برای فوریت‌ها از شماره همراه در هر زمان تمایل دارید استفاه کنید.
نشانی ما: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ملک، پلاک 30، واحد 5، طبقه دوم.