طراحی سایت آرایشی

طراحی سایت زیبایی و مد

طراحی سایت زیبایی، مد، آرایشی و بهداشتی

بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی به دنبال مد های جدید ، فشن ، لباس های جدید و … می گردند . سالن های زیبایی و آرایشگاه ها می توانند از این فرصت استفاده کنند تا فضای مناسبی را در اینترنت ایجاد نمایند تا افراد بتوانند راحت به دنبال موارد گفته شده بروند . خیلی از افراد چه مرد و چه زن به دنبال مدل های جدید مو هستند . خیلی از بانوان به دنبال مد های جدید آرایشی هستند . شما می توانید با در نظر گرفتن سهم زیادی از این افراد که در اینترنت به دنبال فشن و مد هستند با ارائه یک وب سایت مناسب و خاص تمامی نیازهای کاربران رو پوشش دهید و بتوانید برند و کسب و کار خود را بصورت کاملا حرفه ای به آنان نمایش دهید . کانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز با طراحی های خاص و شیک متناسب با بودجه و موقعیت کسب و کار شما، با ارائه راهکارهای مختلف دیجیتالی در تمام مسیر معتبرسازی برند شما در کنار شما خواهد بود.

شما می توانید نمونه کارهای خود را با دسته بندی های دلخواه خودتان در داخل سایت قرار دهید و این نمونه کارها با ظاهر گرافیکی بسیار زیبایی به کاربران نمایش داده خواهد شد. همچنین برای متحرک سازی و تجسن بهتر کاربر می توانید از ویدئوهای بسیار حرفه ای در وب سایت خود استفاده کنید تا کاربران حس زنده بودن و لمس بهتر از کسب و کار شما داشته باشند.

مرحله بعد از نمونه کارها ترتیب دادن قرار ملاقات و وقت دادن به کاربر می باشد . این عمل در وب سایت می تواند بصورت کاملا حرفه ای انجام شود . بصورتی که شما تمام گزارش کامل روز ها و ساعت های ملاقات خود را در وب سایت مشاهده کنید . در طراحی سایت رعایت کامل قوانین و کدهای روز سئو و بهینه سازی سایت رعایت می شود . در ادامه با مشاوران سئوی کانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز می توانید وب سایت خود را در رتبه های بالای گوگل قرار دهید و بدین ترتیب کاربران بیشتری که منجر به مشتری شما خواهند شد به داخل وب سایت هدایت می شوند.

همچنین می توانید قسمت وبلاگ و مطالب وب سایت خود را مطابق مطالب و سلیقه های متفاوت در داخل سایت قرار دهید تا علاوه بر اینکه کمک بهبود ضعیت سئو سایت شما باشد ، جذابیت ویژه ای برای کاربران داشته باشد تا بتوانند در مورد یک عکس و یا فیلم و موضوع نظر دهند و با هم تبادل نظر کنند. کاربران می توانند با عضویت در وب سایت آخرین مطالب سایت شما را در داخل ایمیل خود مشاهده نمایند.


چاپ   ایمیل

خرید یا تمدید دامنه و هاست، ارسال درخواست پشتیبانی و یا مشاهده پاسخ سوالات به شکل شبانه‌روز از طریق "پرتال کاربران" میسر است.
تماس تلفنی یا حضوری شنبه تا چهارشنبه، 10 صبح تا 17 عصر میسر است. برای فوریت‌ها از شماره همراه در هر زمان تمایل دارید استفاه کنید.
نشانی ما: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ملک، پلاک 30، واحد 5، طبقه دوم.